Pagina instellingen

Tekstgrootte

LOGIN SOCIAL SCHOOLS | REGISTREREN SOCIAL SCHOOLS
  • Home
  • Kindcentrum Helmgras
    • Ons kindcentrum
    • Organisatie
    • Team
    • Medezeggenschapsraad
    • Ouderraad
    • Steunstichting
    • Tabijn
    • Kwaliteitszorg
    • Inspectie
    • Jaarverslag
  • Onderwijs
    • Missie en visie
    • Basis
    • Bewijs
    • Belofte
    • Muziek!
    • Doelgericht onderwijs
    • Extra uitdaging
    • Leerlingondersteuning
  • Opvang
    • Talentvolle kinderopvang
    • Aanmelden
    • Soorten opvang
    • Pedagogisch beleid
    • Dagindeling
    • Openingstijden
    • Team
    • Tarieven
    • Rekentool voor ouders
    • Oudercommissie
    • Klachtenregeling
    • Inspectierapporten
    • Contact
  • Ondersteuning
    • Kinderfysiotherapie
    • Logopedie
    • Dyslexiebegeleiding
    • Leer- en opvoedondersteuning
    • Ergotherapie
    • Inloopspreekuur GGD
  • Ouders
    • Schooltijden
    • Gym- en zwemrooster
    • Vakantierooster
    • Verlof aanvragen
    • Helmgrasgids
    • Informatiekaarten
    • Social Schools
    • Protocollen
    • Kennismaken
    • Aanmelden
  • Contact
    • Contactgegevens
    • Contactformulier
  • Carrièrekansen

Klachtenregeling


Talentvolle kinderopvang
Voel je thuis
Jezelf zijn
SportBSO

  • Talentvolle kinderopvang
  • Aanmelden
  • Soorten opvang
  • Pedagogisch beleid
  • Dagindeling
  • Openingstijden
  • Team
  • Tarieven
  • Rekentool voor ouders
  • Oudercommissie
  • Klachtenregeling
  • Inspectierapporten
  • Contact

Klachtenregeling

Heeft u een klacht?
Als ouders of de oudercommissie een klacht hebben kunnen zij zich wenden tot de groepsleiding, opvangcoördinator of directie van kindcentrum Helmgras. Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht via de interne klachtenprocedure, dan kunt u uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Kinderopvang. Een medewerker van het Klachtenloket zal uw klacht met informatie, gericht advies, bemiddeling of mediation proberen op te lossen.

Geschillencommissie
U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat beide partijen de uitspraak moeten nakomen en dat hoger beroep tegen de uitspraak niet mogelijk is. Meer informatie hierover vindt u op: Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen.



Uitgelicht

Kom kennismaken!

Bekijk de Helmgrasgids

Opvang Helmgras

Onderdeel van Tabijn

Kindcentrum Helmgras Ons kindcentrum Organisatie Team Medezeggenschapsraad Ouderraad Steunstichting Tabijn Kwaliteitszorg Inspectie Jaarverslag
Onderwijs Missie en visie Basis Bewijs Belofte Muziek! Doelgericht onderwijs Extra uitdaging Leerlingondersteuning
Opvang Talentvolle kinderopvang Aanmelden Soorten opvang Pedagogisch beleid Dagindeling Openingstijden Team Tarieven Rekentool voor ouders Oudercommissie Klachtenregeling Inspectierapporten Contact
Ondersteuning Kinderfysiotherapie Logopedie Dyslexiebegeleiding Leer- en opvoedondersteuning Ergotherapie Inloopspreekuur GGD
Ouders Schooltijden Gym- en zwemrooster Vakantierooster Verlof aanvragen Helmgrasgids Informatiekaarten Social Schools Protocollen Kennismaken Aanmelden
Contact Contactgegevens Contactformulier
Carrièrekansen
  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools